onsdag 10 februari 2010

Verkligt

Amanda! Jag pratade med Isak idag och jag får också vara med om tiderna passar såklart. =P Det gör mig så glad! =)

Idag hade jag egentligen bara en riktig lektion. Och nu är min oral presentation avklarad. Perfekt. Jag trodde att det gick jättedåligt när jag hade läst klart, men då sade Angelica att Fröken H log när hon började skriva. Och så sade Fröken H att det hade gått bra sen också. Imorgon är jag ledig. Yay! Jag vill ha en semla då. Inte just nu faktiskt. Jag hade naturligtvis inte tackat nej till en, men du fattar vad jag menar. Men jag lär vilja ha en semla då. Mm. ^^

Jag vill göra något roligt imorgon. Jag ska nog göra några frågor till psykologin idag så att jag inte behöver göra alla imorgon. För vissa är ju lediga hela dagen imorgon. *Skrattar retsamt* J/K ;)

Jag försöker bestämma mig, ska jag se Glee först eller TBBT och HIMYM? Jag sparar nog TBBT och HIMYM till senare, för precis som jag brukade göra med pizzakanterna så sparar jag det bästa till senare. Jag slutade att göra så med pizzakanterna eftersom att jag alltid blev så mätt i slutet så att jag inte orkade äta upp dem. =S

Hade det inte varit roligt att vara som Peter Pan och vara ett barn förevigt? Då hade jag kunnat bo i Landet Ingenstans och flyga och slåss mot pirater. Ha ha!
Fast i den verkliga världen hade det inte varit lika kul. Saker var bättre när man var liten. Man visste inte om alla världens dumheter och faror.
But is ignorance really bliss? Jag vill veta sanningen om saker, så nej. Inte alltid. Det var en dröm jag hade en gång då Sunny fortfarande levde. Jag drömde att jag hade kommit hem från pappa och så var det massor med personer i vårat hus och jag tror det var massor med hundar där också, men jag brydde mig inte om någon av dem för jag hade en konstig känsla av att det hade hänt något med Sunny. Så jag började leta efter henne och ropa på henne, och jag började gråta. Sedan så kom det en person som var utklädd till hund. Man såg tydligt att det var en utklädd person och kostymen var typ vit förutom huvudet som var vitt med svarta prickar tror jag. Men jag trodde att det var Sunny, eller jag låtsades som det, och jag blev så lycklig för även om jag innerst inne visste att de inte var Sunny, så låtsades vi ändå det. Fast då sade personen i kostymen att denne egentligen inte var Sunny. Jag svarade: "Jag vet." Jag tror att jag vaknade sen eller så minns jag bara inget mer. Men jag ville ju ha riktiga Sunny och inte en som låtsades. Även om lögner kan vara mindre smärtsamma så är ärlighet och sanningen det som varar längst.

-------------------------------Den riktiga Sunny

2 kommentarer:

  1. hahahahahhaha!!! de är sååååå roligt at läsa ordet oral!! jag vet att jag är barnslig, men kan ju inte låta bli!;)

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart!
    Isak is our savior(saviour? Tyda.se gav två förslag på stavning..hah)

    SvaraRadera