fredag 26 februari 2010

Sweetness

Nu har DeLorean åkt hem. Jag har precis skickat in min WT final draft också(fick förlängt tills idag). Jag tror att sparknotes hånar oss IB-elever. De har skrivit "Take a study break" till höger på deras sida. Vilket skämt! J/K Jag ska börja på Ernest Hemingway's Den Gamle Och Havet senare ikväll. Antingen ikväll eller imorgon i a.f. Hade tänkt läsa ut den snabbt och med tanke på att boken är lättläst och kort så lär det inte bli något problem för mig.
Jag pratade med Sofia nyss. Jag gillar våra planer som vi smed... Moahaha. Evil Batman and Evil Robin strikes again! ;P
Jag måste till Lule någon gång i veckan. För Lule har en väldigt bra grej som Pite tyvärr inte har - Akademibokhandeln! Och det är ju faktiskt bokrea på gång så jag måste dit. Plus att jag hade tänkt kolla efter lite skor till sommaren. Jag hittade ett par billiga på... F*n jag har glömt vilken sida det var! Hursomhelst. Jag hittade ett par fina skor som var billiga också, men det är så jobbigt när man inte vet vilken storlek man ska ta. Jag har gjort ett sådant misstag förut. Aha! Jag hittade sidan med de fina skorna igen! Snål-Marika hittar allt så länge pengar kan sparas! ;) Det är så roligt att driva med sig själv ibland. ^^
Ska nog ta och se rally ett litet tag imorgon. Kan bli kul, kan bli dödstråkigt. Vem vet?

Jag saknar godisdoften...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar