torsdag 4 februari 2010

Semlor

Nej. Fråga mig inte ens. Jag har ingen aning själv om vad jag snackade om i mitt tidigare inlägg. Gallimattias, det är vad det är. Sjoosh! Glöm bort det nu om ni har haft oturen att läsa det.

Jag funderar på ett CAS-projekt... Gitarrlektioner, 15 timmar. Jag ska göra det! Mamma ska sponsra mig med lite pengar. ^^ Men 500 spänn för 15 timmar är ändå billigt! 10 trumlektioner på Medborgarskolan(Heh, no wonder it cost so much. J/K) kostade typ 1050 spänn. Och då var varje lektion typ en timma. Fast jag är egentligen inte riktigt intresserad av att spela gitarr. Mina fingrar kan inte sära på sig så mycket. =S

Jag har skrivit mycket på min Written Task, men jag är inte klar än. Åh, nej. Ska skriva mer. Alltså, jag blir lite irriterad på mig själv för jag skriver alltid om skolarbete! Gaah! Jaja. Nu får jag göra det. =P

Jag pratade med Sofia idag när jag gick på stan. Sedan mötte jag Dima och så fikade vi en sjuhelsikes dyr semla. Jag trodde hon i kassan sade att de kostade 20:-, men hon måste ha sagt 27:-. Det är dyrt! Man kan få två semlor på Coop för samma pris typ! Affärn hemma i Sikfors har de bästa semlorna! Jag vill ha semlor! Förresten. Alltså jag vet att man får äta sin semla hur man vill och bla bla bla fritt land bla bla. Men varför äta locket först? Okej, det kanske inte blir lika kladdigt, men kladdigheten är en del av upplevelsen. (Ha ha, "upplevelsen") Och, jag menar, florsockersmaken försvinner ju eftersom att det bara är florsocker på locket! Så varför äta locket först? It doesn't make sense to me! Jag tror jag har hittat mitt EE-ämne! J/K ;)

Jag har haft The Mercimer Demo Projects låtar på hjärnan igen. I a.f. de som ligger ute på Myspace. =P

Imorgon - Sikfors och sällskap av Sofia! Och möjligtvis en semla... ;P

1 kommentar: