tisdag 23 februari 2010

Jag vill vara mig själv

Jag vill gömma mig. Alternativt lägga mig på golvet bredvid Muffin och Cookie och sova. Jag vill sitta i ett mörkt hörn i ett rum. Hopkurad på golvet och vara för mig själv. Slippa behöva prata, bara tänka. Tänka på vad jag vill. Inte behöva titta, det finns ändå bara mörker. Det är vad jag vill.

Jag vill klappa ett djur. Det värsta med att vara i Boden är att det inte finns några djur här hos mormor och morfar + att AL inte är här. Det är få saker som kan få mig så lugn som att ligga på golvet bredvid hundarna. Då är jag trygg, och de är trygga hos mig.

Jag vill vara med Sofia. Jag vill skratta åt saker på filmer, jag vill dansa de roliga danserna, jag vill leka mongo, jag vill höra vad hon har att säga, jag vill... Jag vill ringa Sofia.

2 kommentarer:

  1. FÖRLÅT!!! Jag svarade inte när du ringde mig idag :( jag hade lämnat mobilen på mitt rum hela dagen så jag hörde inte.
    Förlåååååååååååt *ylar* Can you ever forgive me? *puppy eyes*
    Om det inte hade varit så att jag knappt har några pengar kvar på min mobil så hade jag ringt dig!
    Förlåt.... Men tänk såhär.. "It's hipp to be square" Hehehehehehehehehe *evil grin*

    SvaraRadera