fredag 19 februari 2010

Happy days

Jag skrev nyss en dikt som jag tycker är ganska bra. Vill dock inte publicera den här. Kanske jag läser upp den om jag anordnar en till poesiafton i framtiden... Vem vet? Det blir nog så för att jag behöver mer CAS-timmar.
Idag så kunde jag åka hem med 13.38-bussen. =) Och jag börjar sakta men säkert lära mig att det kanske inte är något fel med att he väskan i bagageluckan på bussen.
Jag läste OM-krönikan idag. För er som inte läser PT så kan jag säga att OM-sidorna i PT:n är ungdomssidorna. Jag blir så less på dem! De är så himla dåliga. De skriver bra, inte för det, men innehållet är fan bara skräp. Varje gång jag läser deras krönikor så känns det som att de håller på att missa sin deadline och bara har en halvtimma på sig att skriva hela krönikan. En gång var det någon vegetarian som höll på att babbla på om hur bra det var och trackade ned på köttätare typ, en annan gång var det en helt meningslös krönika om något skit, och så har vi ju puckot som skrev en massa skit om Iron Maiden, Metallica, Winnerbäck m.fl., och istället hyllade melodifestivalen och Lady Gaga. Idioter.
Fredrik var här en stund, men nu har han farit igen. Jag vill se hockey ikväll. Det ska vara Sverige mot Vitryssland. Då ska jag se med mina egna ögon hur vi spelar. Henke Lundqvist måste stå ikväll! Jag ska äta pizza till middag. Känn på den, ni. Ha ha ha! ;P Och medan jag äter pizzan ska jag se på Raw. Kan ni gissa vem det är som ska vara med där? Jag ger er en ledtråd - Det är Robin Paulsson. XD
Nä, nu ska jag dra och lata mig. Måste bära ned madrasserna också så att jag kan sova på golvet nära hundarna. Mysigt värre.
Jag kanske lägger upp lite bilder sedan. Då blir nog Lollo glad. ;)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar