söndag 7 februari 2010

Ett försök

I fredags skrev jag klart min Written task när jag kom hem, skrev över den på datorn och for sedan direkt till Sofia. Vi såg på Underworld 2 och 3, men jag somnade när vi såg The Princess Bride. He he he. Så jag gick och lade mig när den tog slut.
På lördagen så åkte vi skoter! Det var jätteroligt! Vi såg orrar som lekte kurragömma i snön. He he he! Nä, de låg där för att hålla sig varma, som Buck i Skriet Från Vildmarken. ^^ Senare på dagen så for vi hem till mig. Vi käkade glass och dissade Melodifestivalen. Ha ha ha! De är sjuka i huvudet. Vi skrattade mycket åt dem! Och jag har upptäckt en ny komiker - Demetri Martin (som jag nyss har lärt mig är född den 25:te Maj, min födelsedag). Åh, han är så bra! Ni borde verkligen kolla upp honom. Han är lite TOK-ig på ett sätt.
Just nu är jag ensam hemma. Skönt att de inte är här(snackar inte om dig, Sofia).
Jag drömde om att jag var på skolan. Först så fick jag värsta utbrottet och sedan så bröt jag ihop, fast då kom Elena och tröstade mig. ^^ Ha ha! Det var en lite underlig dröm. Jag funderade innan jag somnade och undrade vad jag skulle drömma om... Det blir aldrig vad man tror det kommer handla om. Vilket i o.f.s. är kul. Oförutsägbarhet. Tänk om jag inte sätter mig på den vanliga platsen på måndag. Vad skulle en eventuell lönnmördare göra då? Den skulle bli helt förvirrad. Man vet aldrig...
Jag tror jag ska käka nudlar. Sofia: Va?! Efter 3 mackor, fruktsoda och en massa glass? Jag: Jag sade aldrig att jag skulle göra det nu! Sen... J/K ;)


"I like fruit baskets because it gives you the ability to mail someone a piece of fruit without appearing insane. Like, if someone just mailed you an apple you'd be like 'Huh? What the hell is this?', but if it's in a fruit basket you're like 'This is nice!'"

"I was making pancakes the other day and a fly flew into the kitchen. And that's when I realized that a spatula is a lot like a fly-swatter. And a crushed fly is a lot like a blueberry. And a roommate is a lot like a fly eater."
- Dean Martin

(Mer citat av Demetri Martin: http://www.imdb.com/title/tt0826314/quotes)

2 kommentarer: