tisdag 9 februari 2010

Uppenbarelser

Den döda blomman är borta nu. Jag tror att mormor tog bort den. Vad betyder det? Men den döda blomman i spegeln då?
Jag har nästan skrivit klart min Oral presentation. 6 min. Bläh. Jag skulle inte ha skjutit upp det, men whatever. Gjort är gjort och jag har säkert inte lärt mig något av det heller. Jag ska hur som helst se Glee nu. Jag har inte gjort mig förtjänt av det, men jag ska göra det ändå för det är kul.
Jag började sakna Muffin och Cookie otroligt mycket idag. Jag gör ju naturligtvis det hela tiden, men idag blev min längtan så stor att jag hade kunnat springa hem till Sikfors utan ytterkläder, bara för att få krypa till kojs bredvid dem och få en chans att andas in och andas ut. Men jag har ju Rudolf i alla fall. ;)
Jag hatar djurplågeri! Jag blir så arg! Är det något som jag verkligen inte klarar av så är det att se på hemska bilder i tidningar när det är djur som har blivit skadade. Det är för hemskt. De vill ju bara väl, de små liven. Oj, oj.
Jag har kommit på en grej. Mer säger jag inte. Meningslöst att säga något alls då, eller hur? Eller, jag har kommit på två grejer. Jag har fått två uppenbarelser!
Nä, nu ska jag inte vara kvar här något mer.

Let's start a riot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar