måndag 15 februari 2010

Tråkigt

Idag hade jag bara två lektioner - historia och tyska. Jag och Nina fick varsin Mozartkugel på tyskan, Alice från Österrike hade skickat dem därifrån. Marsipan. Alla bra saker börjar på Mar - Mars, Marsipan, Marika... J/K (=Just kidding, för alla er som inte vet eller har glömt bort det) ;) Nä, det är inte sant för att Sofia vet vilket ord som också börjar på det. En liten ledtråd: Masograna... If you know what I mean. He he he.
Idag fick jag en kaka av Amanda. =D
Jag träffade en gammal klasskamrat från högstadiet idag. Förväntade mig verkligen inte att se henne på Björknäs. Hm!
Jag hittade min nyckel! Jag kom på att jag hade stoppat den i min gröna stora väska. Aha!
Jag vill se HIMYM och TBBT, men jag ska skriva klart min novell på tyskan för jag sade till C att jag skulle lägga den i hennes fack imorgon.
Jag sitter ensam i vardagsrummet just nu för att mormor och morfar har varit i Umeå över helgen och de kommer inte tillbaka förrän lite senare idag. Faktiskt så kommer de om ca. 45 minuter, så det är ganska snart.
Jag fryser, som vanligt. Men jag har en filt som värmer mig. Jag gillar filtar, de är inte lika bökiga som täcken, men de värmer bra. Jag är expert på värme, förstår ni. Precis som jag är självutnämnd expert på att koka pasta. Oh, yeah! ;)
Hittade låten som "It's been a lifetime since I last confessed" är från - East Jesus Nowhere. Det var så skönt när jag äntligen kom på det genom att använda min superintelligenta hjärna. Okej, jag kollade upp det på letssingit. Whatever!
Nu ska jag träna mer på dansen.

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. hahaha
    jag trodde du skrev "inte lika bögiga som täcken" xD

    SvaraRadera
  2. Jag är såå GLAD!! Really, you just made my day. <3 Vill veta meeer. NU! Det går bra med senare, så fort du har tid. Saknar dig också. Vi måste träffas inom en snar framtid. Jag och Pär funderar på att spela lasergame nångång i framtiden. Måste bara få med folk. :S kan ju höra av mig senare hur det blir om du skulle vilja följa. BTW, Pär har skrivit ett inlägg. Ifall du inte redan har sett det. ;P

    SvaraRadera