tisdag 16 februari 2010

Gåode göudat

Just nu sitter jag och lyssnar på Frühling In Paris av Rammstein. Det låter härligt; Frühling in Paris, om man med Paris menar Sikfors. ;P Frühling betyder förresten vår. Ha ha ha! Kanske vore smart att nämna det också, jag vill ju inte diskriminera er som inte valt tyska. Ha ha! ;)
Jag mår bättre nu än jag gjorde tidigare idag. Kanske för att jag tvingade i mig maten. Då märker man att något är fel för mormor och morfar gör aldrig dålig mat, denna gång var inte ett undantag, men ändå så mådde jag illa när jag började äta. Det blir till en ond cirkel också för att jag mår illa av att äta och sedan mår jag illa för att jag inte äter. =S
Sofia och jag har typ ringt varandra 4 gånger var idag. Ha ha ha! Så det kan bli.
Richard kommer förbi sen också, men jag vet inte om han kommer upp hit något. Who knows? Han lever sitt eget lilla liv, den pöjken. J/K
Jag tror Ola missförstod mig idag. Han tror nog att jag är en mobbare. Nä, kanske inte, men ändå. Fast många missförstår mig ju. Det sker väldigt ofta faktiskt. Det är därför jag hatar missförstånd. De förstör.
Jack Douglass! Han är så j*vla rolig! Ni måste kolla upp jacksfilms på youtube. Måste! Ja, Angelica, nu måste ni. ;) Robin Paulsson var med i Raw igår, men jag missade det! Jag glömde totalt bort det fast mamma påminde mig om det samma dag. Men hon har det inspelat så det är lugnt. Han och Magnus Betnér är f*n bäst.

Det är så det är.

2 kommentarer:

  1. He jer ju då goude göudat hejna.
    Hursomhaver så jer i då glad för deg, Marika. Å du vejt ju då va i menar.

    ;)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få läsa pitemål/bondska. :)

    SvaraRadera