onsdag 24 februari 2010

Andas

Okej! Nu ska jag andas. Ni får inte vara dumma imorgon när jag kommer till skolan med världens kortaste lugg. Jag ska ta en promenad nu. Samla mina tankar. Jag måste bara tänka först. Men jag kan inte tänka på något annat än mitt hår. Jag ska ta det som min interactive oral:

The biggest natural disaster of all times a.k.a. Marika's fringe cut too short! I have some statements from the people who actually saw her. One of her classmates says: "It was awful. Just awful! I didn't even recognize her at first, but then I realized it was her and I fainted from the horror of it all." Her history teacher says: "Seeing her was worse than having to watch that video with Gudrun Schyman in it!" I even have a statement from Marika her self: "I just wanted to drop dead! I should have waited. I should have waited..." That was all I could get from her before she started rocking back and forth, back and forth... As you can see this natural disaster ruined many lives. But today Marika's fringe has grown back to normal, but the memory of her awful hair still sticks with the ones who have seen it, they will never be normal again.

Tänk om jag faktiskt gjorde det! Vad roligt det hade varit!
Jag försökte hitta någon frisyr jag kunde ha för att det skulle dra ned effekten av min för korta lugg, men jag hittade ingen. Jag blir så arg! Och ledsen!
Jag har skrivit en berättelse förresten. Jag tycker att den var ganska rolig. ^^ Den handlade om en ond härskare och en hårklippning gone wrong...

"Alla mänskliga misstag begås av otålighet." - Franz Kafka
(Jag håller inte helt med, men så var fallet denna gång.)

1 kommentar:

  1. Hahaha :P It's hilarious. Andra stycket alltså. Jag tror inte att det är så hemskt. Fast det kanske det är. I af, luggen kommer att växa ut och bli bra igen. Du får se det possitivt. Jag har också varit med om det, och man säger att man är nöjd även fast man inte är det, för att göra dem glada. Ungefär så, ja.

    Var och övningskörde idag, första gången på över ett halvår. 2 ½h körde jag på ett ungefär. Hälsade på farmor också. Sen har jag gjort 237 frågor sen jag började med körkortsteorin. 237!! I teorihäftet och på internet. Pär har inte gjort alla än, vi har fredag på oss också. Han tycker att jag kan hjälpa honom. Inte för att jag tror att jag kan dem sådär jättebra, men det är okej. Att jag inte kan dem sådär jättebra. Inte att jag "hjälper" Pär genom att säga det rätta svaret. För det får han göra själv. Fick motorbromsa, men jag tycker det är svårt, länge sen jag gjorde det sist. Är nöjd, det var ändå jag som tog initiativet. Hatar att köra bil.

    SvaraRadera