tisdag 23 februari 2010

Improvise

Om ett tag ska jag fara och dansa. Det ska bli en ny rutin nu, så vi får se om jag överlever. Ha ha! Nä, då. Elena är en sådan utmärkt lärare att jag defintivt kommer att överleva. Även om hon får kämpa med mig. Vilket tålamod. ;)
Det är en flock med fåglar som cirkulerar över ån och typ Rönnbäcks, däruti. Jag undrar varför. What is their aim with the whole thing? Why are they flying in circles? Why are they flying in circles there? Oh, now they're gone. De höll typ på att flyga där goude länge kan jag då säga. Nu är de tillbaka! Nu är de tillbaka! Okej, jag ska sluta...
Jag vill verkligen säga hur orättvis och dum Tyrannen är. Om någon kan mäta sig med Stinky så är det hon. Vi måste göra en interactive oral under sportlovet också, inte bara plugga inför Mocks. Jag som trodde att jag skulle få det att funka, men det kommer att bli ett totalt misslyckande. Jag längtar till torsdag.
Jag vill göra som de som har skapat ImprovEverywhere-kanalen på youtube. Det hade varit skitroligt! En gång så hade de övat in en musikal och så började de bara att sjunga helt spontant, en gång så hade de anordnat en wedding reception åt ett par som gifte sig borgerligt och i den senaste jag såg så stod en kille och high fivade alla som åkte uppför en rulltrappa. Det finns ju mer grejer de har gjort också.
Kolla in dem om ni vill: http://www.youtube.com/user/ImprovEverywhere
Nä, nu måste jag börja gå till dansen. Mjöh... Det var faktiskt ganska varmt när jag skulle hem idag, jag frös inte så mycket som jag brukar göra ibland.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar