torsdag 29 september 2011

Häng och fläng

Idag har det hänt grejer alltså. Först tvättade jag. Det var höjdpunkten på dagen. Dock inte. Efter det for jag in till Kafé 44 för att läsa Okänd soldat i mysig miljö. ^^ Det var relativt lugnt. Efter att jag hade varit där spenderade jag minst 20 minuter alltsomallt inne på Telia när jag skulle köpa min nya telefon. Jag är alltså innehavare av en Samsung galaxy mini nu! =D Ett års fri surf också, det är tusanimig inte illa!

Medan jag väntade läste jag Metro och när jag kom till sportsidorna såg jag att det skulle vara match mellan AIK och Luleå ikväll! Klockan var strax innan 18.00 när jag såg det och matchen skulle börja 19.00. Jag velade lite, men bestämde mig för att fara och kolla på matchen när Richard hade varit så snäll och kollat upp på internet hur jag hittade till Hovet och allt. Då mötte jag Jon i tunnelbanan på vägen dit. Än en gång häpnar jag över sammanträffandet att möta någon jag känner i Stockholm utan att först ha stämt träff med personen i fråga. Så relativt få jag känner, så stor stad - och vi råkar hamna i samma tunnelbanetågsvagn. Amazing! Han skulle dit med en tjej som kommer från Luleå som jag träffat tidigare. Så jag tänkte att man kunde haka på dem, men då var alla ståplatser slut och då kände jag att jag lika gärna kunde fara hem och ladda min nya telefon och se Buffy. (Det är Buffybot-avsnittet nu! =D) Men jag hann bli inbjuden på fest innan jag åkte i a.f. He he! Så, det händer en del här nere i vår huvudstad. Ty fusan.

3 kommentarer:

  1. Förlåt!!!! Jag har på tok glömt bort att skicka Carros blogg till dig, har varit typ helt offline efter att jag hittade en ny bokserie (no shit) och tappade min länk till verkligheten. http://www.varsfanervi.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Alltså sista kommentaren (nu när jag har läst upp allt som jag missat XD). Vad roligt hur mycket grejer du hittar på! :O Det låter ju som full rulle plus lite till. Jag får gå med i något på arbetsförmedlingen så jag får pengar frånochmed 1a november så vad säger du om ett besök någon gång mitten-slutet på november (om jag orkar vänta så länge..)?

    SvaraRadera
  3. Jag bara skojjade med det där om sista kommentaren (fyfan vad jag spammar idag alltså..) Kommer du ihåg komikern som du tipsade mig om? Han var ganska ung, pratade på engelska om definitionen på något ord och så slutade det med att han typ berättade hela sin livs historia. Han demonstrerade att han kunde cykla enhjuling t ex. Jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad snubben heter?

    SvaraRadera