onsdag 21 september 2011

Back so soon?

Idag skrev jag upp en lista med fem saker jag skulle göra. Jag har inte gjort någonting som stod på den listan. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring? Ingenting, men nu påverkas min tillvaro av det. Jaja, whatever! He he, typiskt tråkigt förnuft möter fri filosofi-samtal. ;) På tal om samtal - jag vaknade för ett tag sedan och kollade sms på mobilen varav ett var från Issa. I det frågade hon om jag ville följa med på en stand up som verkade supertrevlig att gå på, fast vid det laget jag hade sett sms:et hade föreställningen typ redan börjat och jag måste ändå sitta hemma med min processkrivning ikväll. Så när jag satte mig för att skriva gick jag in även in på youtube och såg jag ett rekommenderat youtube-klipp om någon himla Draco/Harry-chatt. Jag blev nyfiken och kollade in den och även om det inte var särskilt värt egentligen så fortsatte jag ändå att kolla eftersom att man ändå ville veta vad som hände sedan! XP Vaddå "Procrastination, nice to see you again. It certainly has been a while."?

Nä, nu ska jag göra min tyska. Jag återkommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar