onsdag 21 september 2011

Ich bin tüchtig. ^^

Jag är tillbaka! Referatet jag skulle göra till processkrivningen har under tiden hunnit bli påbörjat, färdigskrivet och uppladdat på mondo! Fast är det bara 200 ord man har att jobba med kan man inte riktigt jobba ihjäl sig. fast jag lär ju ha en del anmärkningar på grammatiken och så, men med tanke på att det ska skickas in tre gånger till känns det rätt ok. =P Jag fick massor med hjälp av en kurskamrat på den språkliga textkommentaren idag. Det behövdes verkligen för att jag behövde all hjälp jag kunde få. Han kunde redan allt, så det var inte heller som att jag stal tid från honom. Nä, det hade inte känts rätt.

Imorgon blir det fikahäng igen på Kafé 44. Superkul! X) Förhoppnningsvis bor jag snart i området. Jag hade tänkt skriva ut lapparna idag, men tänkte att jag skulle göra det i stan istället för på skolan eftersom att det inte skulle bli lika tjorvigt, tänkte jag. Nej, kanske inte. Men desto dyrare! Jag tänkte mig kanske 2 kronor per blad, men de begärde 5:- per blad i svartvitt. Jag skulle hellre be mamma skriva ut det där hemma och posta det ned till mig än uppmuntra sådana ockerpriser!

Till Angelique: Sonst hat heute fast nichts anderes passiert. Nu ska jag se Buffy och läsa Sansibar oder der letzte Grund. Hejdå!

1 kommentar:

  1. Typ överkurs? ^^ Alltså heute känner jag igen och nichts är ingenting (?) och resten är.. överkurs? XD Jag ska egentligen fortsätta med den där kursen minst ½ timme per dag men jag har slarvat sedan jag hittade de där böckerna. Ingen diciplin har jag..

    SvaraRadera