måndag 26 september 2011

Going places

Det här är inte bra alltså. Jag skippade grammatiken i morse för att sova istället. Jag kunde inte somna förrän strax efter 04.00 och skulle upp 3 ynka timmar senare om jag hade valt att gå på grammatiken. Men det som är chill med universitetet är att man inte behöver gå på alla lektioner, man har ju sin akademiska frihet. X) För det brukar jag ju ändå inte gå omkring och skippa lektionerna, för jag behöver dem, men för en gångs skull tyckte jag att det var ok att skippa grammatiken - jag har ju inte ens en grammatikbok än.

Jag planerar en resa till Åland. Om jag far så far jag nästa helg när jag vet att jag har fått pengar. Det är gratis med SL-kortet till Grisslehamn, sedan kostade färjan över till Åland 35:- och om jag couchsurfar (är medlem där nu. Yay!) så borde utgifterna inte alls bli stora. Men jag kollar fortfarande upp resvägar o.s.v. så vi får se, vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar