fredag 23 september 2011

Chill-dag

Jag hade bara en lektion idag, vilket var skönt. När jag kom hem gick jag och lade mig. Jag får fan sluta upp med mina eftermiddagstupplurar. Men gjort är gjort. Jag hade hursomhelst tråkigt och ville snacka med någon, så jag ringde Jonathan och efter jag hade ringt honom ringde jag Fredrik och pratade lite. Det var trevligt! =)

Jag har inte gjort mycket mer idag alltså. Min mobil har börjat hålla på för mycket för att den ska löna sig mer än en ny telefon, så jag funderar på att köpa en likadan som Richard har. Det är en Samsung och köper man den från Telia så får man ett års fri surf på köpet! Inte illa för en telefon som bara kostar runt en tusing!



Jag funderar på det. Nu ska jag se Buffy.

1 kommentar:

  1. Klassisk kommentar från mig alltså. "På söndag ska jag spotta skån." Okej, att man råkar säga det en gång, men varenda gång? Fick trots allt skriva om det flera gånger tack vare att jag skrev spotta skån ex antal gånger.. :S

    SvaraRadera