onsdag 14 september 2011

Jag vet något som inte du vet...

Idag far jag hem till Sikfors! Jag är orolig över att jag inte ska få med mig allt eller så, men det kommer nog att gå bra i a.f. hoppas jag. Jag har en lektion som jag ska till, sedan hinner jag inte hem utan far direkt till centralen där jag har mina väskor i ett skåp. Jag tror jag kommer att bli sen till lektionen. Wow, mina prioriteringar är skruvade. Sitter på bloggen istället för att göra mig i ordning. Men det blir ett kort inlägg och jag ville kolla ställningarna och låta er veta att jag kommer hem nu. Igår var jag på Söder och då insåg jag att jag kommer sakna det här litegrand också. =) Nu ska jag förbereda mig vidare inför resan.

Jag har en hemlis... Som ni får se när ni träffar mig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar