fredag 5 augusti 2011

Väntan och förväntan

Imorgon är det proffsfotografering på Nolia som gäller och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig! Det lutar mot den leopardmönstrade klänningen jag hade på midsommar, men jag är inte helt hundra. Den är skitsnygg, så jag kanske tar den.

Jag har fortsatt med A-Team ikväll. Den är så kul, älskar Murdock så himla mycket! Jag är inne på tredje säsongen, men jag måste säga att jag nog föredrar de första två ändå... Trots det faktum att det bara fanns brunetter på den tiden. Det verkar i a.f. som det för alla de ska hjälpa och alla deras vänner har alltid brunt hår. Typ. ;)

Nu ska jag kolla lite på Ikeas hemsida efter saker som kan vara åtråvärda när jag flyttar... fast sedan ser jag nog på film, det känns väldigt mycket som tråkigt tidsdödande att sitta på Ikeas hemsida... O_O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar