söndag 28 augusti 2011

Helghäng

Helgen har varit fullspäckad och kul. I fredags blev det paltmiddag, och palt är alltid bra. "Är man från Pite så är man." XP Igår var jag på stan första halvan av dagen. Jag hittade en ekorrmugg på Lagerhaus som jag var tvungen att köpa! Ja, det var en mystisk kraft som tvingade mig till att köpa den. Var inte så dryg. ;) På kvällen for jag till Jonathan och Jakob. Jag och Jakob hängde lite, sedan kom Issa och hängde med oss. Jag kanske inte ska använda ordet "hängde" med tanke på vilken film vi såg igår... Vi såg en film som heter The Devil - se den! Den är jättebra. Det ska tydligen vara en drama-thriller eller något sådant, men den är som en skräckis tycker jag. Jakob somnade när vi såg på Just Go With It. Ha ha - han var så söt! ^^ Mindre söt när han tog min mobil för att sprida sina samma gamla lögner i morse...

Idag åkte jag hem från stan, duschade och whatnot, sedan åkte jag in igen för att fika. Inte ensam, nej, utan med en nyfunnen bekant. Efter det åkte jag hem för att käka pizza. Det gjorde, och gör jag fortfarande, däremot ensam.

Sedan har jag även upptäckt att medan jag hade Quasimodo-syndromet blev allting fel och vändes upp och ned och i alla konstiga vinklar. Men jag planerar på att få det på rätsidan igen. Jaja, jag ska ringa Sofia ikväll så: Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar