fredag 19 augusti 2011

Livet i Flemingsberg

Idag har jag inhandlat ett par skor, orienterat mig lite längs Kungsgatan och möjligtvis hittat en klänning i Gamla stan att ha på Diploma. Ja, det är typ det jag har gjort idag. Jag stannade inte där något länge för jag hade glömt mitt mellanmål hemma, det började regna och jag känner mig fortfarande inte helt okej när jag är ute bland folk.

Snart ska jag göra mat och sedan ska jag läsa Harry Potter resten av kvällen. Söin är livet i Flemingsberg... Spännande va? ;) På tal om det så har jag svarat på en blocketannons angående ett rum på Söder. Jag lär inte få det, men jag tycker att det är en början - en acceptans från min egen sida att jag måste få flytta om jag vill, utan att tänka på att jag nyss flyttade till Flemingsberg. Jag ska inte hålla på och vela som jag ibland kan vara bra på - jag ska flytta! Fast inte riktigt än, det vore bara opraktiskt. Men som sagt, det är en början.

1 kommentar:

  1. Jag tyckte det lät som en mysig eftermiddag och dag. :D Jag tycket det är bra att du kollar lite smått på andra ställen att bo på. Du behöver ju inte flytta igen, bara kolla. ;)

    SvaraRadera