söndag 7 augusti 2011

Tiden går, tiden går... långsamt

Idag har jag hjälpt till med att stapla ved hos Richard. Det var ganska jobbigt men det gick bra, förutom när jag fick en vedklabb kastad i foten. =( Han hade köpt veden från några i Skomanskälen. Det är väldigt fint där och jag hade kunnat tänka mig att bo där om det inte vore så långt från själva Sikfors, där allting sker liksom. ;) Och så har jag ju mitt drömhus i Sikfors som jag ska bo i, då går det ju inte att jag bor i Skomanskälen.

Imorgon ska jag till Älvsbyn och träffa Amanda. Det ska bli så roligt, jag har inte träffat henne på hela sommaren! Imorgon börjar nog också första packningsomgången också, men bara smått - på tisdag drar jag igång! Det ska bli så skönt att flytta. Jag längtar! Men ikväll blir det bara att varva ned med bok och film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar