tisdag 2 augusti 2011

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

Inatt hade jag en dröm i vilken jag hade cancer och astma. Jag kommer inte ihåg så mycket, men jag tror att jag hade blivit tillbedd att hjälpa till med något men sagt att jag inte kunde p.g.a. mina åkommor. Det var i a.f. någonting jag inte kunde göra p.g.a. dem, minns inte om jag blivit tillbedd att göra något. Hursomhelst. Jag skulle då gå ifrån och började gå upp för trappen, men det var nätt och jämnt att jag orkade eftersom att jag var så sjuk och sedan skrek de åt mig att jag var lat och dum el. whatever och jag försvarade mig och sade att jag kunde ju inte för jag hade cancer och astma.

Sedan vaknade jag, eller så minns jag bara inte mer. Jag måste härifrån. Jag ska fara härifrån. Don't you just love it when reality and dreams sometimes switch places?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar