måndag 8 augusti 2011

I väntan på pensionen

Idag har jag hunnit med en del, men inte att packa. Inte än i alla fall, för som den nattaktiva människa jag är så tar jag itu med många av mina åtaganden efter mörkrets inbrott. Fast på sommaren blir det ju inte mörkt... Men ni fattar.

På morgonen (10.08 - morgon eller inte, you decide) gick jag till busshållplatsen för jag skulle till Älvsbyn för att träffa Amanda. Tror ni bussen kom då? Nä. Efter 20 minuters väntande så sade jag till mamma att hon fick helt enkelt skjutsa mig, så hon gjorde det. Folk klagar på SJ, men jag tycker att Länstrafikens bussar inte alltid går som de ska heller. Jaja, jag kom dit i a.f. Vi gick på Röda korset och en del andra butiker. Jag hittade ett polkagriste på Handplockat som jag köpte. Det ska jag bjuda Issa på när jag kommer till Stockholm. ^^ Det var mycket trevligt att prata med Amanda, även om vädret kanske inte var det bästa.

På kvällen gick jag till Erica för att se film med henne. Efter det blev det en promenad broarna runt. Jag ska nog gå ut en sväng senare ikväll också, fast i sådana fall ska jag ta med mig Muffin och Cookie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar