måndag 15 augusti 2011

Uppdatering från huvudstaden

Mitt senaste inlägg skrevs igårkväll, men jag har inte haft internet förrän nu, fast jag hade det i typ två minuter igår. Det håller fortfarande på att krångla en del men, men... Idag har jag träffat Richard. =) Han bjöd mig på ett Big king-mål på BK. Det var första gången jag åt där och det var jättegott, så det var inte sista. Det var roligt att Richard var här nere. Jag väntade med honom tills tåget kom.

I morse sms:ade mamma mig och sade att Carina och Martin, min tremänning, var i Stockholm, för det hade hon läst på Martins facebook. Jag blev jätteglad och tänkte att man kunde ju hänga med Martin en stund. Jag ringde till Carina och frågade om de var i Stockholm och Carina svarade: "Vi har varit i Stockholm, ja." Jag ba: "Men ni är inte där längre...?" Då svarade hon att de precis hade kommit hem därifrån. Snacka om otur alltså. Men jag fick ju träffa brorsan i a.f. så det är ändå lugnt.

Ni får bilder på rummet i ett annat inlägg, det var för mörkt för att ta några bra ena nu. Men här nere får ni en som blev rätt ok.


Märk väl de blåa tapeterna med de orangea gardinerna...

Jag vet att sängen är obäddad, men jag har bäddat den nu... Fast det var i o.f.s. ganska onödigt då jag ändå ska lägga mig om några få timmar.

2 kommentarer:

  1. Det såg ju ändå mysigt ut :D Hoppas jag kan komma och titta på det irl någon gång :)

    SvaraRadera
  2. Ser typ ingenting men blåa tapeter och orangea gardiner låter ju lika vackert som min gamla lägenhet, svarta möbler och gula tapeter ^^

    SvaraRadera