onsdag 17 augusti 2011

Raggmunkskväll

Jag hade tänkt ladda upp några bilder på rummet, men det gick inte så bra så det får jag ta en annan gång då. I stället ska ni få höra mer om min självömkan... Nä, inte så mycket. Jag har mött min rädsla idag. Jag var hos Issa på paltkvällen som blev till en raggmunkskväll (för att göra en lång historia kort - Jonathan försov sig och glömde därmed köpa paltmix, för vi skulle inte göra det på vanligt vis utan använda paltmix, så det blev raggmunkar istället) fast jag har översmetat munsår! Det hade sett finare ut utan kräm, men då hade det inte läkt lika bra vilket ju är vad jag är ute efter!

Jag hittade till Issa från Skanstulls T-banestation. Jag lär mig, jag lär mig. Kanske för att jag uppmärksammar vägen jag tar nu och inte bara följer med de andra.

I hela taget var det en bra kväll. Polisen kom för att vi vistades på taket. Tydligen hade några grannar ringt och sagt att de var rädda för att vi skulle falla och några trodde visst att vi klottrade... Jag träffade en person från Luleå där. Det var trevligt att snacka med någon som vet att plättar är plättar och pannkakor är pannkakor. Så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar