onsdag 24 augusti 2011

Går framåt

Dagen har varit förträfflig. Jag träffade Jonathan efter att han hade slutat skolan. Vi gick omkring en del och pratade. Han visade mig bauta-Akademibokhandeln som Petra pratade om. Det var superkul. ^^

Annars har jag inte gjort mycket. Jag har insett att det på något konstigt vis tar 2 hela timmar för mig att göra mig i ordning på morgonen. Det är oroväckande och något som borde ändras på. Men när jag flyttar till Södermalm blir det bättre med restider i a.f. Åh, ja - jag sade när inte om. Jag försökte desperat få tag på en kille angående ett rum med egen ingång(!) på Söder, men förgäves. Idag fann jag att annonsen var borta, så då har väl någon hunnit få det nu. Jaja, jag får väl mina chanser i framtiden. Jag har i a.f. ett boende och det är icke att förkasta!

Jag är gladare idag än andra dagar. Jag hade trevligt sällskap och mitt munsår har gått ned ganska mycket, men inte helt och det gör mig lite, lite nedstämd. Men jag tänker inte på det lika mycket nu som innan. Jag har hittat ett internetcafé som jag kanske sätter mig vid någon dag. Jag vet dock inte vars man kan hyra filmer i Flemingsberg... Kan man det ens? På macken kanske. Aja, jag vet i a.f. vars man kan göra det på Söder. ;)

Jag vet inte hur jag ska göra med den superfina klänningen jag hittade på Surprise. Jag är ytterst tveksam... Är sugen, men den kostar 600 spänn och då borde man vara helt säker, tycker jag. Den såg konstig ut på mig... eller jag såg konstig ut i den? Whatever. Båda såg konstiga ut på/i varandra! Jag får väl ta med mig någon som kan hjälpa mig.

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Visst är den bra?! :D Älskar den affären, var inne alla dagar då vi var nere i Sthlm och då fick mina föräldrar släpa mig ut. Hade kunnat bosätta mig där. Tänk, oändligt med böcker, och det kommer ju nya också, många bra böcker, och mindre bra, men massor. :D:D:D

    Sen kan man fika där om man blir hungrig, eller göra som pappa, jag var där så länge att han passade på att ta en kaffe. Favoritaffären, helt klart, fick dock nöja mig med den i Lule igår. Men den er ocksåå brau! ;)

    SvaraRadera