måndag 13 september 2010

Vilja

Jag vill att saker ska återgå till det normala igen. Men längtar ändå in i framtiden för att jag orkar inte hoppas längre, och det är det jag gör så länge jag är kvar här. Men jag kommer att fortsätta med det ett långt tag framöver.

Jag hörde med min tyskalärare om det fanns några organisationer som hade praktikplatser i norra Tyskland istället för Köln och Düsseldorf (som IS erbjuder), men hon kände inte till några sådär på rak arm. Hon skulle dock kolla upp det. Det är nämligen vad mina planer efter IB är just nu. Efter det är planen att plugga vidare, men jag vet inte vars. Vem vet, det kanske ändras? Man får se var livet för en.

Nu ska jag ta en åka rollerblades. Imorgon ska jag fortsätta med mitt CAS-projekt där jag går/joggar/springer sträckan vi tar när det är Hela Boden i rörelse. På fredag blir det nog att jogga! X)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar