söndag 26 september 2010

Ljuset i slutet av tunneln

Dagens kungörelse: Sofia är hemma! =D

Våran dator därhemma är fixad. Äntligen! =) Den ska dock vara hos min syster i framtiden så det lär bli en del "Heeej Eriiicaaa... Får jag kooomma till diiig och sova öööver?" ;) Jag är så himla glad att jag har tillgång till all musik, allt arbete och framförallt alla bilder igen! Jag ska skaffa mig ett USB-minne som jag kan lägga allting på. För att nä, jag har aldrig ägt ett eget USB-minne. Eller en extern hårddisk för den delen. Ha ha.

Min låtsasfarmor och låtsasfarfar, kan man väl säga att de är, hälsade på tillsammans med deras respektive idag. Jag misstänker att de kan ha tyckt att jag var osocial då jag spenderade större delen av tiden på mitt rum, men det var helt på grund av EE:n. Men det jag vill säga är att nu ser man ljuset i slutet av tunneln! Och jag hör ingen tuta, så det är antingen en väldigt mordisk lokförare eller så är det helt enkelt inget tåg. Vi får väl se, vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar