lördag 18 september 2010

Röda tankar

Jag har varit på stan med Sofia idag. Det var jättekul att få träffa henne igen. Jag hade dock helt glömt bort att Akademibokhandeln skulle öppna i Piteå, så jag lämnade mitt presentkort i Boden. Men, en annan gång. Kanske när den nya Artemis Fowl-boken kommer ut. XP Jag har jättemycket träningsvärk. =( Jag är för dålig på att stretcha. Men jag härdar! Det var värre igår när jag fick skavsår strax innan jag kom ut på Prästholmen. Det gjorde, och gör fortfarande lite, ont.

Jag köpte två par vantar och ett rött diadem. Ni kan se diademet nedan.

Jag tog den bilden bara för er skull. Jag vet en viss speciell person som tycker om bilder... ;) Därför får ni ursäkta att den är lejd, bilden. =P

Jag passade även på att ta en del bilder på mig och mina älskade monster, Tindra och Saga. Här är en bild på mig och animagusen, alias Tindra:

Hon är så mysig, så. ^^ Tro det eller ej, men det var faktiskt den bästa bilden på oss. Tindra är så mörk, så hon syns typ inte alls på de andra bilderna. =S Det skulle i sådana fall vara den som det ser ut som att jag ska äta upp henne på. XP

Nu ska jag till Harry Potters värld igen. =D

Hejdå! *vinkar intensinvt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar