torsdag 2 september 2010

Mikael

Nu är Mikael här!!! Ja, han är ju inte här hos mig just, men han har blivit född. ^^ Sådan glädje! Nu har jag ännu en att älska av hela mitt hjärta. =)

Jag fick träffa hans föräldrar igår eftersom att de sov över här i Boden. Det var jätteroligt!
Jag tror att han kan ha bruna ögon, för att det har Lillis. Så jag har alltid sett honom framför mig som blond och brunögd, som Lillis var när han var liten. Nu är han dock brunhårig.
Jag vill hälsa på dem, men de tajmade in det precis lagom till då jag far hem till Sikfors ju! Rackarns. Aja. Det får bli snaaart! Kan knappt bärga mig.

Mikael - född den 2/9 2010 Torsdag vecka 35.

1 kommentar:

  1. Åh, vad kul! :) Grattis! Jag vet att det inte är du som har fått barn, men ändå. :) Jag har precis lärt mig hur man stavar till min nya kusins namn. Arijan. Fråga mig dock inte hur man uttalar det.. Har ingen aning. Det är mycket lättare att uttala Benjamin, som hans storebror heter. :)

    SvaraRadera