lördag 25 september 2010

Abstinens

Jag som var så taggad på att plugga nyss när jag läste om GET-testen (Grund-Examen i Trollkonst, eller Ordinary Wizarding Levels) i Harry Potter. Men samtidigt som jag lägger ifrån mig boken längre än tio minuter så får jag en otrolig längtan av att återigen stiga in i den underbara världen skapad av J.K. Rowling. Det blir som ett beroende och till slut även en besatthet. Man ser Harry Potter i allt, man refererar konstant till böckerna och helt plötsligt är det ingen som förstår en längre fast man själv tycker att man aldrig uttryckt sig klarare.

Jag tar tillbaka det jag skrev tidigare om att historieläraren skulle vara Blodiga Baronen. Han är en klockren Moody!

Och vad är det med spotify? Det jäklas. Har det allierat sig med youtube, eller vad?

1 kommentar: