tisdag 21 september 2010

Spridda tankar

Lönlöst. Ibland gör jag lönlösa grejer. Men jag fortsätter göra det, för jag hoppas fortfarande.

Stackars min själ. De har tagit ifrån mig min glädje och mitt hopp. Det var mitt, ingen annans. Och nu har de tagit det ifrån mig. Allt för deras egen girighets skull; deras egen vinning. De har brutit sig in och stulit detta från mig. Ack och ve!

Och nu är man tydligen en fisk också. Jaha, det var ju bra. Spä på det bara du. Vänta du bara. Jag har en bok som behöver fyllas på... (AL vet vilken jag menar... Moahahaha!)

Slutligen vill jag bara säga:

Grattis Sofia! Dikter, noveller, böcker, tankar och drömmar har tillägnats dig. Men ingen av dem kan komma i närheten av att beskriva det underbara väsen som är du. Ja må du leva uti hundrade år! XD

En forntida bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar