tisdag 14 september 2010

Monsterögat

Idag bestämdes det att jag skulle tävla mot Ola och Julia på fredag. Vi ska springa en viss sträcka och se vem som kommer först till mål. Det kommer bli intressant. Jag kommer säkert förlora. Ha ha ha! Jag kollade idag, men jag ska ha mindre grejer, vatten och tävlingsinriktningen med mig. Så vi får se hur det går. Det är mycket jag gör på ren viljestyrka, och springa långt är en av dem.

Egentligen så ska vi inte springa - vi ska jogga. Men alla säger springa för att de vill få sig själva att låta mycket duktigare. Jag säger det ibland för att jag har liksom anammat det, men nu är det slut med det! Okej, det är ju liksom två olika stilar, men det är inte att springa om det inte går snabbt! Och hör sen!

Det var debatt i skolan idag. Det var mycket intressant måste jag få säga. Innan debatten så kunde man ställa frågor till olika ungdomsrepresentanter från olika partier i entrén. Killen från Centerpartiet var lejd. Jag ställde en fråga och då sade han att han bara kunde svara på en person i taget, fast det inte var någon som sade någonting! Han sade bara så för att det var en som hade en lapp med massa frågor på, som man skulle besvara för att få närvaro. Men hon höll på att skriva; hon frågade ingenting för tillfället. Och sedan så var han dryg rent allmänt också.

Jag känner mig som Askungen. Här tror jag att jag ska få jobba med min WL1:a och min EE, men nä... Jag måste göra andra sysslor (d.v.s. skolarbete) först. Jag kommer aldrig hinna på balen för fan. Jaja. Jag har avklarat typ allt idag i a.f. Men man får ju mer eftersom. Jag visste att det skulle bli så här, men jag kunde bara inte... Men jag ska klara det! Jag ska gå på balhelvetet till slut.

Jag känner mig som Monsterögat Moody. =S Ursäkta min anklagande ton, är väl lite förbannad för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar