söndag 5 september 2010

Svininfluensan

Nu har helgen flutit förbi... Och vad har jag gjort? Åssit! Förutom idag, men söndagar är inte helgdagar - söndagar är panikdagar då man stress-gör allting som man borde ha spralat ut över hela helgen, så att man får gå och lägga sig i tid innan första skoldagen på veckan. Jag har hunnit med att vara med Sofia och Robin, träffat mina syskon och deras barn och sovit. Jag har varit ovanligt trött ända sedan i torsdags och jag undrar om det har att göra med medicinen... I sådana fall är det något jag får ta.

Nu ska jag fortsätta skriva på min WL1:a. Den kommer att ge mig svininfleunsan. Sanna mina ord!

Gute nacht! (Läser Mio, mein Mio, även känd som Mio, min Mio på tyska. Funderar på att citera den boken imorgon, men är tveksam då ytterst få faktiskt skulle förstå vad som stod. Synd, ty det låter finare på tyska kan jag som tycka.)

P.S. Japp, jag känner svininfluensa-symptomen. Rackarns, jag skulle ha tagit den där sprutan förra året. Se vart det har fört mig nu! (Märker ni ironin?) D.S.

P.S. 2 Var det svininfluensan som drabbade Dudley Dursley 1991? D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar