onsdag 29 september 2010

Nyheter från förr

Jag var i Luleå idag, så nu är det bara EE:n som gäller. Jag vet att det var dumt att fara nu egentligen, men jag har alltid satt hjärtat före allt annat. Det är inget medvetet val; det tog kommandot från början och har styrt mig ända sedan dess.

Lollo var inte i Luleå och Dima hörde inte telefonen, så jag kunde tyvärr inte träffa dem. Men sedan kom jag på att jag kunde höra med Robin om han hade tid att vänta med mig ett tag, då han går skola där. Det hade han. Det var jättesnällt av honom att vänta med mig.

Efter det träffade jag min f.d. svåger. Vi pratade ett tag och sedan for vi till våra respektive hem. Jag är glad att vi fick en chans att prata. Jag fick mycket att tänka på... Mer ska jag icke förtälja.

Kommer hemligheten läcka ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar