torsdag 9 september 2010

Old people burning

Nu är jag färdig med det jag skulle skriva tills imorgon. Det känns otroligt skönt. Jag följde mitt horoskop idag och det funkade väl för mig! Jag hushöll med min energi. Donade lite hos Nina, skrev den där grejen och nu blir det HP-läsande till min EE. Jag vet vad ni tänker: "Va? Har hon inte läst ut HP än?" Mitt svar är: Nej. Jag skulle göra det veckan innan sommarlovets slut, men det kom något emellan... Så jag orkade inte hålla på med något sådant just då. Men nu har jag tagit mig i kragen. Nu är det dags att kämpa på!

Jag fick låna Bobos kamera, så nu kan jag också njuta av bilder från diploma. Annars kommer de bara att finnas på facebook. =( Men som tur är brukar det ändå läggas ut bilder på bloggarna så att andra också kan se dem. =) Med "andra" menar jag mig själv och de fem andra jordborna som inte har facebook. Ha ha! Jag använde en hyperbol!

Mamma var här idag. Det var kul! Jag fick 9 s-märken av henne! XD Och annat godis också. Det var ju inte anledningen till att det var kul att hon kom, men det var extra kul. ^^

You’re in the bathroom mirror talkin' to your self
And your dog’s looking at you like you need help

Muffin brukar ha den blicken ibland... Cookie också, men mest Muffin. Jag och Cookie är väl lite mer på samma våglängd. ;) Vi är galna!

Ha det! Tomorrow night there will be old people burning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar