söndag 12 september 2010

12/9 - 18 år

Det här datumet är ett fint datum. För 18 år sedan föddes en vän.

Jag önskar att hon var här fortfarande. Men hon var den fjärde som försvann.

Låt mig berätta om Sunny. Hon och jag föddes samma år, men hon var ändå några månader yngre än mig. Det var dock inget man märkte för hon var klokare än jag. Jag träffade henne för första gången när jag var ungefär 3 år och sedan dess har hon beskyddat mig. När jag var liten undvek hon mig eftersom att jag inte kunde klappa en hund utan att skada dem... Men alltmedan vi båda växte upp så tydde hon sig mer till mig. Hon fanns alltid där för mig när jag behövde henne och jag försvarade henne alltid. Så länge jag kunde minnas hade Sunny alltid varit en del av mitt liv och så vitt jag visste skulle hon förbli det. Jag var den enda som fick vara så nära henne som jag var. Hon lyssnade alltid på vad jag sade och jag visste att jag alltid kunde lita på henne. Jag älskar henne och jag vet att hon älskade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar