fredag 17 september 2010

Garnisonsmilen

1 timma, 11 minuter och 2 sekunder. Så lång tid tog det för mig att ta mig runt Garnisonsmilen idag. 35 minuter och 31 sekunder efter vinnaren, vilket även är exakt halva min tid. Jag tror inte jag behöver säga att jag kom sist mellan mig, Julia och Ola men jag är nöjd ändå. Jag fick ju en bulla i alla fall. ^^

Jag hittade min teknik efter halva sträckan ungefär. Jag ska inte jogga länge för då får jag även gå länge också eftersom att jag blir så utmattad av det. Jag ska springa en kort bit, gå en kort bit, springa en kort bit... o.s.v. Så nu vet jag det! =)

Nu blir det att fara tillbaka till skolan för en föreläsning om att "må bra". Typ kost, motion och sådant.

Fy fan vad vi är bra!

2 kommentarer:

  1. Intervaller! Det är grejjer! OCH superbra konditionsträning, nästa gång du gör det kommer du orka springa längre och fortare hela tiden, det är underbart!


    Jättebra jobbat idag du!

    SvaraRadera
  2. hah det är fult att skylla dåliga tider på träningsvärk haha men men aja bättre än ola var mitt enda egntliga mål denna gången så eet får duga, ska testa springa den nån fler gång snart när jag känner för det.. om jag gör det nån gång...mkt mtk oklart.. aja jag tycker ändå du var den som gjorde det bäst med tanke på att det var ca 3 km längre än vad du tänkte springa haha

    SvaraRadera