tisdag 28 september 2010

Beverly Hills

Jag fick en sådan go' lust att se Beverly Hills (av alla serier) och äta choklad och Gott och blandat och höja rösten åt TV:n när personerna beter sig dumt i den. (Ja, jag är en sådan som pratar med personerna i TV:n.)

Jag brukar inte ens se på Beverly Hills, enda anledningen till att jag tycker att det är kul att göra det då och då är för att det är praktiskt taget en historisk bevaring av 90-talet.

Min (helt korrekta, kan jag tillägga) analys av detta är att jag tänker tillbaka på min födelsedag, som var typ den bästa födelsedagen någonsin. Jag såg nämligen en snutt av Beverly Hills då medan jag inväntade mina gäster. Jag vill ha den känslan igen. Det är ett riktigt fint patronusminne, det. =)

1 kommentar:

  1. Alltså de två senaste veckorna har jag börjat älska Beverly Hills. Jag vet inte varför. Men det är inte sådär galet fullt av intriger som dagens liknande program. (Sen kan det kanske kanske bero på att jag har en crush i varenda kille som är med i det programet nästan) haha. Jag vill ha alla säsongerna! Haha. Nördigt.

    SvaraRadera