söndag 20 december 2009

Snö eller icke snö? Det är frågan.

Idag har jag varit på stan. Det var kul! Jag blev helt förvånad när jag upptäckte att det inte fanns någon snö på gågatan! Sedan påpekade min bror ut att det har varit så i flera år, ty de har värmeslingor under stenplattorna. Men jag tror inte på det. Av vad jag kan minnas så har det då varit snö på marken tidigare år, i a.f. utanför Småstan! Någon Pite- eller Älvsbybo som har lust att kommentera om saken? Jag känner liksom att jag blir förvirrad här! Jag börjar nog bli... Galen! J/K =P Hur kan man bli något man redan är? J/K igen. ;D Det känns lite som den där gången jag gick in på Udden och märkte att det fanns en leksaksbil och en leksakshusvagn på väggen på en liten plasthylla typ. Det var som: "Har de alltid varit där? Weird..." Ni vet, saker som man aldrig har märkt förut fast man har varit på de stället som de är massvis med gånger?
Jag såg filmen Jumper idag igen. It's awesome! Jag kan inte fatta att de inte gjort en uppföljare till den än! Ofattbart. Förresten så märkte jag nu att Bella från Twilight är med i den. Ha ha, hon ser så himla dryg ut. Jag hoppas inte att hon är med i uppföljaren, det skulle kännas pissigt. Typ som i Push där Dakota Fanning förstör filmen!!!

3 kommentarer:

  1. Det finns en värmeslinga i marken, den har varit där i flera år....Marika jag börjar bli lite orolig för dig 0.o

    SvaraRadera
  2. Tisdag blir kul. Sista dagen innan jullovet, och mest troligt enda dagen jag träffar dig nästa vecka. Hur som helst. Har uppdaterat bloggen, och lagt till lyrics på Pär's låt. Det blev ingen julsaga för mig och Pär... :" (Gråtande smiley som jag har på msn. Den gråter jättemycket. Ifall du inte visste det. :'( Nu förstår du garanterat.) :)Bra helg hoppas jag att du har haft. :)

    SvaraRadera
  3. det är värmeslingor i marken, vid småstaden så har dom just gjort klart det. men utanför gallerian så var det där förra året. i luleå är det samma sak:) hehehe

    SvaraRadera