söndag 20 december 2009

Skurkar! Skurkar!

Aha! Det har varit en lymmelaktig skurk här och ändrat lite... Man får se upp! Annars kommer den lymmelaktiga skurken och ändrar hos er också. Tihihi... X)

Det mesta angående skolan känns helt okej. Jag har inte gjort labrapporten än, men det är okej. Jag gör den imorgon under matten istället. =) Jag har även läst från kapitlet om Jugoslavien och det kriget och jag tror att jag hänger med bra. ^^ Jag läste långtifrån hela, bitvis är bättre för mig. Då har jag tid att riktigt läsa igenom och sådant. Det som jag oroar mig mer över är vårt korta lov. Jag vill ju hinna läsa mycket, men jag lär inte hinna läsa alla böcker jag hade tänkt mig. Jag måste ju jobba på min TOK-presentation och finslipa global värmning-debatten också.

Nu är det 2 skoldagar som väntar och sedan blir det jullov!!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar