tisdag 1 december 2009

Skrivet 18.00

Jag tar en paus i analysskrivandet. Det är så jobbigt. Petra var inte på skolan idag. =( Det var inte bra! Jag ska ut sedan och köpa något... He he he! >=D I'm Evil Batman!!! Plotting evil plans. Oh, yeah. =}

Fullmånen är så vacker! Det är synd att jag inte är Sikfors nu ändå för då hade jag kunnat stå på min balkong och titta på den. Eller så hade jag kunnat vara i skogen och titta på den. Känna mig lite så där varulvsaktig. J/K ;) Men det är faktiskt fint. Och stjärnorna... Underbart! Men att bara titta ut genom fönstret över en svart himmel med inget annat än månen som lyser upp är magnifikt det med. Underbart!

Nu ska jag till Bobo.

P.S. Första lucköppningen idag... =) Julkalendern! Jag ska förresten se den på SVT Play. D.S.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer till skolan imorgon! Jag har typ sovit i två dagar. Sov i måndags då jag kom hem vaknade då Pär kom in i mitt rum för att hämta sina saker som han hade glömt, somnade om igen då han for. Sov till kl.22.00. Sen sov jag tills mamma kom och väckte miug och då var jag sjuk. Sov igår också, har egentligen ingen ork att sitta vid datorn, har ont i huvudet. Aja, ska ta och sova ännu mer nu, och göra analysen senare idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm.. min dator visar 06.54 och det är den 2 december idag. Konstigt..

    SvaraRadera