måndag 7 december 2009

Do you like Huey Lewis and the News?

Jag vill bara börja med att säga tack till Green Day för att ni gör så att jag inte kommer dampa lös på allt och alla jag ser imorgon... För imorgon har vi engelska och då kommer jag att triggas igång. Jag har känt så här förr och det känns bra, ty den här känslan känner jag igen. Det är hat. Ilska. Viljan av att... Nä, nu ska vi inte gå längre för det är bara Sofia som förstår.

Njut av denna underbara Green Day-låt. Samma låt som får mig att känna mig sååå mycket bättre. Vilken tur att jag har min fantasi i a.f. I den har jag... nä, jag ska inte fortsätta den meningen heller av samma anledning som förut.





Kanske skriver mer senare om jag har lugnat ned mig.

Tills vidare... http://www.youtube.com/watch?v=qwicLgOGJOI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar