torsdag 31 december 2009

Min första lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jovars. Många saker. ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gör inga nyårslöften, så dj**la värdelöst det är.

3. Vilka länder besökte du?
Finland

4. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja... Mihihi.

5. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11/10. Annars kommer jag ihåg själva händelserna bättre än datumen.

7. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
The Mercimer Demo Projects låtar, Låtarna från 21st Century Breakdown

8. Vad önskar du att du gjort mer?
Öppnat upp mig, varit rolig

9. Vad önskar du att du gjort mindre?
Öppnat upp mig, varit tråkig

10. Favoritprogram på TV?
Buffy och vampyrerna - now and forever

11. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter

12. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo, det gör det.

13. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Schizo - som vanligt.

14. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, läsa egenvalda böcker, bra musik, skogen och hundarna.

15. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag vet inte, ingen. Men Robin Paulsson är årets upptäckt. Han är grym.

1 kommentar: