torsdag 10 december 2009

Flyende bergsgetter

Ja, ni. Vad ska man säga om dagen? Jag kan berätta om lite grejer... Men skyll inte på mig om ni inte tycker de är roliga. Det är de väl inte riktigt. Men skit i det!
Jag glömde att ta med Okänd soldat och/eller några av de andra skolböckerna idag så jag var tvungen att gå tillbaka till skolan och hämta dem. Jag har bestämt mig för att jag vill ha min oral presentation-övning om Lehto från Okänd soldat. Han är en intressant karaktär så jag hoppas att det blir bra.
Jag pratade med AL tidigare idag. Det känns som att det som avslutar våra samtal är att hennes mobilbatteri tar slut. He he he! Jag såg lite på Nobelmiddagen samtidigt som jag pratade med henne. Jag måste bara få säga att Madeleine och Victoria verkligen var jättefina! Spec. Madeleines klänning tyckte jag om. Den var precis den mörkgröna färgen som jag gillar så mycket. ^^ Jag såg även på Vem vet mest? tidigare idag. (Ja, jag ser på det ibland. Är det något fel med det?! J/K ;P) Det var en gubbe som svarade Nagasaki när han fick frågan om vilket berg som var Japans största. Jag tyckte det var jätteroligt! Inte för att han svarade Nagasaki, han visste säkert om att det inte var det och tog det första bästa japanska namnet som kom upp i hans hjärna. Jag känner igen mig själv i det. Nä, utan för att det såg så roligt ut i min hjärna att de skulle ha släppt en atombomb över Japans största berg. Ha ha ha ha ha! Det är roligt i min hjärna, okej?! ;)
Förresten... Luleå kvitterade mot Timrå 17 sek.(!!!) innan 3:dje periodens slut. Kungar!!! Jag såg inte matchen själv, jag kollade uppdateringarna på sportbladets hemsida. Bobo kom ju över och kollade sina s.k. aktier. XP Och senare kommer Frank till Boden! Vad trevligt. =)
Det har hänt ganska mycket el. i a.f. intressant idag... Hmm... Ledtråd: Trav.

1 kommentar:

  1. Du är klurig du Marika. Men inte för klurig för mig. I get the clue!

    SvaraRadera