torsdag 17 december 2009

Känslor och slagsmål

Vad ska jag säga? Idag har jag bara tänkt på en grej, kan man som säga.

'Cause you give me something
That makes me scared alright
This could be nothing
But I'm willing to give it a try
Please give me something
'Cause someday I might call you from my heart

But it might be a second too late
And the words that I could never say
Are gonna come out anyway

Så är det när man är som jag är, som jag brukar säga.
Only this isn't nothing... Not to me.

Nog om det... Idag har Isak varit på skolan! Yay! Jag önskar att han alltid hade varit där för då hade vi inte behövt Stinky alls! Ha ha ha! Men det kan vi väl bara drömma om antar jag. =P Nä, men det har varit kul.
Idag har jag varit Wolverine. Det var roligt. Jag vann över Sabretooth när vi slogs, men jag var ju Wolverine, så liksom hallå(!) - Det är klart Wolverine vinner. ;) Vad roligt om man kunde simulera en X-Men-fight. Typ att man kunde ha någon sorts hjälm på sig och stå i ett stort tomt rum och så kunde man aktivera olika "krafter" och slåss virtuellt. Awesooome! \,,/

3 kommentarer:

  1. Jag vet att du älskar smeknamnet Stinky. ;P I af, du får din jjulklapp på tisdag innan kyrkan så kan du öppna den innan vi börjar. Eller så öppnar du den senare. Men ingen får se vad det är. Bara du, och jag. Fast.. Jag vet ju redan vad det är. Duh! Smart jag är.

    SvaraRadera
  2. Omg so f***ing awesome!!! Det hade varit jätte roligt! Då skulle jag vara Wolverine lätt!!! Jag har ju redan ärren HAHAHAHAHAHAHAHA fast det var ju från då jag slogs med honom...humm...... men det kan vara som i Harry Potter, hans krafter for över till mig (även hans skellet på något konstigt vis) hehehe...yes..... that would be fun :P

    SvaraRadera
  3. Jag vet hur du känner :)
    Det kommer lösa sig också! Jag, Elena och Malin ska göra vårt bästa för att fixa det här, ska du se. Haha

    SvaraRadera