måndag 14 december 2009

Murmeldjur

Idag har jag varit ett murmeldjur HELA dagen. Jo. Jag smög omkring helt omärkt och spridde ondska. Sådan ondska bara jag kan sprida. Moahahaha! No one is safe. No one! XD
Jag ska till Lule på Onsdag. Mest troligt. Viktoria är ingen dum lärare, till skillnad från vissa andra, så nog tror jag att hon kommer tycka att det är okej att jag jobbar hemma istället. Då blir det att handla julklappar. =)
Jag hade tänkt gå en liten promenad sen. Jag borde egentligen gå flera kilometer, men det är för kallt för det. Jag ser ju snart ut som tomten minus skägget. =S He he. ;)
Åh, Argetlam. Det hade varit roligt om du hade kunnat fäktas med mig idag. =P Ha ha ha! Men till slut hittade jag i a.f. Veronika att fäktas med. Men vi fäktades inte så länge och då sökte jag genast efter en ny, men till ingen nytta. *Suck* He he! Jag och Petra har fäktats förut en gång. Det var roligt. Fantasyyy... =}
Jag längtar till helgen. Eller först längtar jag tills på onsdag, sedan till helgen. Och sen längtar jag tills... JULLOVET!!! Yay! =D

"The only reason I laugh when I lie is because it's so damn funny."
-Evil Batman

1 kommentar:

  1. Läskig tant har nytt namn. Stinky. Just so you know..Jag litar på att du vet vem jag menar.. ^^

    SvaraRadera