torsdag 24 december 2009

Julafton

Nu är det julafton! =D Yaaay! Jag har längtat länge nu. Jag var vaken när det blev julafton, fast det är inte så kul så jag läste lite HP och sedan gick jag och lade mig. Sedan vaknade jag tidigt av att Fredrik höll på att peta på mig och Lisa kittlade mig under fötterna... Jag ska nog hämnas imorgon. Moahahaha! Evil Batman plotting evil christmas plans. >=D
Snart ska vi fara till faster Karin. Det ska bli kul. Presenteeer! =D He he he. Men det är inte vad julen handlar om, det vet jag ju. Anledningen till att jag älskar julen så är p.g.a. moralen i alla filmer och sådant man såg när man var liten. De om att julen egentligen handlar om att vara snäll mot andra, se efter de som behöver det, vara generös o.s.v. Det är därför julkänslorna är så viktiga för mig. Det må vara den mörkaste tiden på året, men med Lucia, jul och nyår så känns det inte riktigt så. Det är en magisk tid. Och som alla nog vet vid det här laget så älskar jag magi. ;)

GOD JUL ALLESAMMANS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar