onsdag 23 december 2009

Dagen före dopparedagen

Det är julafton om 40 minuter!!! =D Jag har fått ytterligare 2 julklappar idag. De var jättefina! Sofia hade stickat en mössa helt själv fast det såg ut som om hon hade köpt den! Den var jättefin. Jag fick ett par leggings också. Och jag hade på mig båda plaggen idag. X)
Jag har ätit julmat idag också. Mmm... Gott. Fast jag orkade inte äta allt. =/
Nu ska jag sluta blogga. Ska börja på HP3 efter klockan 00.00, d.v.s. julafton.
Mmm, Harry Potter 3 och fyra ska jag läsa under lovet. Sedan blir det mer fantasy i form av Rickard Skiffer och Kahlan Amnell, och så de fem utvalda och de gamla... Woo... *Gör "vågor" med armarna* (AL gets it. ;) )

He who has not Christmas in his heart will never find it under a tree.
-Roy L. Smith

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar