onsdag 30 december 2009

Luleå

Idag har jag varit med Florian i Luleå. Det var roligt. =) På bussen som gick mellan Gammelstad och Luleå så mötte jag Isak och Daniela. Det var mycket förvånande, men trevligt.

Nu ska jag se film med Fredrik, Erica och Lisa. Mipo(Fredrik) och Lisa bjöd oss nyss. =) Och så ska jag klappa Polly. Hon är världens snällaste och busigaste gerbil!
Kanske också lägger upp en sådan där lista som alla andra. Jag gillar listor, de är roliga. =) I s.f. blir det nog imorgon.

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år bäbis ^^, Im happy 4 u, if you know what I mean. Och min frisyr är inte så mycket annorlunda, bara lite fräschare :)

    SvaraRadera
  2. Jag drömde om dig inatt! haha, du flippade ut och grät av nån anledning.

    Och jag håller med Elena.. Snart har du kanske en alldeles egen häst, Marika! ;)

    SvaraRadera